Intro

We work on SVN Pogamut Core version number 2622 and PogamutUT2004 version 2728!!!

(To make this work checkout trunk/project/Core (2622), trunk/project/PogamutUT2004 (2728). Add these projects to EmohawkStoryWorld project and add all jars from trunk/project/Core/lib .)

Na radu Rudy Kadlece teď používáme tento postup (předchozí postup způsoboval neustálé problémy): checkout celého trunk/project → update core a ut2004 na příslušnou verzi → používání emohawk projektu v tomto adresáři. V project properties byly změněny absolutní cesty na relativní, takže se už může tento soubor commitovat.

This page holds information about Emohawk Story world projects. Main usage is - tasks.

StoryFactory task legacy

Instalation

NEW TASKS

UE2 <-> UDK save convertor

- pridat moznost prepocitat pozice panacku tak aby sel prevest ulozeny soubor mezi UE2 a UDK verzi.

IzPack unistaller.jar problem

- zda se, ze po upraveni IzPacku tak aby se instaloval i na 64Bit jave se obcas vyskytne problem, ze pri odinstalaci StoryFactory nema unistaller.jar pristup do registru - drive vyskocila tabulka ktera si zadala admin prava - ted ta tabulka nevyskoci, proces nema pristup do registru a tim padem neodinstaluje zaznam v registrech. Z disku se StoryFactory smaze. Chce to zjistit jestli se to projevuje jen na sys s Java 64Bit nebo i na ostatnich a jak by se to dalo vyresit.

Seznam zářijových dodělávek - Markéta

Nove napoveda ve StoryFactory

Lipnice 2011

OBECNÉ

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 2669 MHz with 2047MB RAM Video: NVIDIA GeForce 8500 GT (7519)

General protection fault!

History: UGameEngine::Exec ← OnCopyData ← WWindow::WndProc ← WLog::WndProc ← WWindow::StaticProc ← MessagePump ← MainLoop

GHOSTI

PÁDY apod.

WISH LIST

Drobnější bugy apod.

Nápady a dotazy

Od Edity 28.7.

Další TODO (po schůzce s Cyrilem)

Naimportovat emotikony do UDK

Vybrat a naimportovat RocketBox content

Lepsi screenshot mapy zhora

Napsat podporu pro StoryFactory v UDK

Slider cara

ZAROVNAVANI

NEW TASK ALMOST DONE

Další TODO (po schůzce s Cyrilem)

SIFROVANI

Dovolit, aby se animace nemusela prehat cela

Posouvani postavicek v CharPane nahoru a dolu (bez ulozeni)

Vylepšit okno s výběrem animace

Zlepsit podporu nastavovani kamery v birdview

NEW TASK DONE

Další TODO (po schůzce s Cyrilem)

Vyuzit lepe misto kde se ted zobrazuji aktualni informace o behu programu

Nahled v UE2 ovlada i panaky, nejen kameru

Zmensit vysku tech nasich radku s animacema, pohyby a rotacema o par pixlu

Zlepsit pohyb kamery v UE2

Pridat kopirovani panaka

Zacistit podporu emotikonu

Resizovani animaci - bug

Klávesové zkratky

Slider mimo scroll pane

Bug - změna animace

BUGS + DEBUG + SUGS

Student FF

- potvrzující dialogy při ukládání projektu mi přišly zbytečné a pokud někdo ukládá projekt již automaticky podvědomě, tak skoro až otravné, - občas se mi stalo, že jsem vytvořil přesné načasování scény (např. kamera se měla začít pohybovat, když František prošel určitým místem), ale při přehrání v enginu se postavy jakoby pohybovaly pomalu, takže kamera začala svůj pohyb mnohem dříve - stávalo se mi to však naprosto náhodně, takže nedokážu tento problém nějak přesněji popsat.

Chybejici animace

Excel

neseděly barvy oblečení, určili jsme, že člověk bude mít modré tričko v 3D zobrazení měl najednou žluté””“

Mail

- Dál jsem přemýšlel, když už jsem byl ve fází nahrávání videa, jestli by se nedalo nějak vyřešit buď umístění tlačítek pro spuštění nahrávání a animace, aby se na ně dalo kliknout, když většinu obrazovky překrývá nahrávací okno, nebo jestli by se dala navolit nějaké zpoždění, se kterým by se animace spustila. Při tvorbě mého videa jsem tak postupoval.

KEPLER INSTALACE

LIPNICE

Michal + Eva SUGS

EDITA BUGS + SUGS

pravym mysitkem v ptacim pohledu se zobrazi nabidka pridat pohyb/ rotaci a rovnou se tam puntik pro pohyb objevi (rotace se objevi v miste zmeny pohybu

rotace pro jednoho, zkopiruju je, posunu pocatek o pul metru a mam druheho panaka jdouciho soubezne) Pokud neco takoveho jde. Kopirovani jednotlivych pohybu a rotaci je blbost

(a pak uz mi nejde hybat mysi s unrealem) a po smazani kamrery by bylo dobre, aby se vratila moznost volneho pohybu

SERVER LOG REROUTE

Preklad

Editor

WISH LIST

Animace

Blending animaci

Specifickace rozsahu prehravani story

Mapa průchodnosti

Pridat kopirovani animaci,

Time in UT