Ahoj,
nejdřív obecné poznámky, pak napíšu ty konkrétní škály: Celkově mi to přijde pěkné, jako hra zatím ne až tak super (taky není divu, je-li to testovací úroveň), na druhou stranu se mi zdá, že k dost dobré hře tomu chybí málo. Výhrady:
Obecně - moc jsem zpočátku netušil co, a hlavně proč se děje - co jsou barvy nad panáčky, jak zhruba budou postavy reagovat atd. Jedna věc je realita, kde to člověk odhadne, ale u hry ví, že to je omezení. Připadal jsem si zpočátku trochu jako člověk, co neví nic o podmiňování a má naučit psa podávat pac v té flashové simulaci. Tj. tady by byl fajn nějaký úvod, který by aspoň zhruba vymezil možnosti (klidně jako tutoriálová “mise”). Postavy někdy reagují vcelku zpožděně, trochu se zasekávají, velký problém byl, když ztratily oční kontakt (panák se díval do zdi a holka od něj) - časem to zvládli, ale moc přirozeně to nevypadalo. Když se takhle ztratí, tak by se mohly nějak podívat po poslední lokaci. Nebo by se myslím asi dalo i cheatovat a lokaci si odněkud přesně vytáhnout - např. když v Left For Dead se ti panák zasekne někde daleko, tak hra počká, než se díváš jiným směrem a teleportuje ti ho k tobě - to je sice absolutně ne-life-like, je to cheat, ale člověk si toho normálně nevšimne, když o tom neví a výsledek je mnohem věrnější (“prostě nějak našli cestu”) než běhat za zaseknutým panákem.
Nevím k čemu jsou ty pohyby a udávání vzdálenosti - nepřišlo mi, že by to mělo až tak vliv na dění.
Pak, zdálo se mi, že triviální řešení, pořád holku posílat někam, funguje. Asi by bylo fajn, aby k úspěšnému vyřešení bylo třeba nějaké rozumné mozkové aktivity Např - za opakované používání akcí by se platilo body, kterých by hráč měl omezeně. Když by holku moc posílal někam, vyčerpal by za to body a prohrál by. Musel by vymyslet, jak ji naštvat chytřeji a rafinovaněji. Výhoda tohohle přístupu i je, že by se pak hráči mezi sebou mohli poměřovat pomocí bodů, se kterými tu kterou misi dohráli atp. - to myslím je dost velké lákadlo.
Jsou tam 2 typy divné chůze a 2 typy negativní akce - ale nelze si vybrat - proč? Chtěl jsem holčinu poslat někam a on chlápek začal s Blame…
Bylo by fajn mít víc úrovní… ale to je asi jasné.
Ovládání spíš než “kosočtverec” z pohybových kláves (uhjn) by mi přišlo lepší něco na styl wsad, přijde mi, že to je zažitější. Mluvím o tvaru, ne o konkrétních klávesách.
Někdy se překrývaly emotikony. Poloprůhlednost by mohla pomoci.
No, to tedy byly výhrady - hlavně to prosím neber nijak negativně, jen se snažím prospět Ty škály:
» 1) Jestli vam panaci pripadaji life-life
» (vse na skale 1 .. 5, jako ve skole, 1 = nejlepsi; 5 = nejhorsi)
3 (life-like bez zvuků a detailů jde jen těžko, tj. na použité prostředky mi to přišlo velmi slušné - hlavně ten nehráč. Hráčova postava se může chovat pitomě, ale to je problém hráče, ne hry).
» 2) Jestli vidite emoce panaku: jestli vidite, co a proc delaji.
3 (vidím jo, proč vidím někdy taky, někdy moc ne)
» 3) Jestli vam pripada, ze panaci reaguji spravne, jak by meli (jak by
» v dane situaci asi reagoval clovek) a jestli reaguji vcas. Tj. jestli
» treba nereaguji pozde nebo jestli neignoruji nejake podnety.
3 (=neumím říci - často jsem pořádně nevěděl, jak reagují. Ale spíš mi přišlo, že reakce dobré - tj. 2, ale reagovali trochu pozdě, někdy, tj. 4; celkem tedy 3).
» 4) Jestli vam to celkove prijde zabavne.
3 (je to krátké, hodně ukázkové. Ale kdyby byly zajímavé úrovně, kde by hráč musel něco vymýšlet a třeba optimalizovat ty body, což by snad byla práce spíš myšlenková, než kódící, tak si umím představit, že bych dal 1 a že by to - i přes grafické nedokonalosti a občasné záseky - přišlo podstatně zábavnější než mnohé AAA tituly. Teď mi to přijde ve fázi, kdy se odvedlo spousta těžké a hnusné práce, a je to těsně před tím, než se začne sklízet ovoce.).
» 5) Jestli si myslite, ze by se to dalo pouzit jako motivacni intro na
» nejake propagacni akci matfyzu, kde by se na tom rychle studentum
» vysvetlilo, co je to “autonomni agent”, co je to navigace/steering, co
» je to reaktivni chovani a umele emoce.
1
» 6) Obecne jakekolik komentare vitame;-)
Viz počátek.
» Berte pls v potaz, ze to neni a nebude AAA titul, tzn. feedback typu
» “nemaj lipsing” neni zrovna konstruktivni;-) A ze tam muzou byt bugy.
» Tzn. napr. v 6 muzete rozdelit technicke problemy a la pada to/zasaklo
» se mi to a konceptualni.
Měj se! Jakub
Ahoj,
moc se omlouvám, že to posílám až teď - nejdříve jsem to nestíhala a pak se mi to poměrně dlouho stahovalo… Doufám, že to neposílám příliš pozdě. Zde jsou mé odpovědi:
Report Emohawk Game
Číslené odpovědi:
Ovládání a vzhled (nejen připomínky, ale i to, co mi přijde dobré)
Hra
Pár postřehu: 1) V konzoli se občas vypíše: INFO: ID0 Received unwanted function ResetMyAnimActionOnServer in PogamutFemaleT wo EmohawkVille_Runtime_04.PogamutFemaleTwo0
2) v některých pokusech jen stáli na místě a nerozešli se směrem ke kinu, ale molo to být tím že tam zůstali viset panáci z minulých her
3) jednou se mi stalo že když jsem měnil steering distance tak se kamera přepnula do pohledu zespodu města, díval jsem se na chodník z druhé strany
4) když panák přebíhá z levé na pravou stranu panenky a vice versa tak se v jednu chvíli zastaví a pak zase rozejde, ruší to
5) někdy má problém předběhnout ji, dvakrát po sobě se sekne se na její úrovni, ona mu poodběhne a on ji zase stíhá
6) když jde před ní a dám ať přehraje nějakou akci tak se on zastaví, ona mu narazí do zad, pak udělá dva kroky zpět a odehraje se scénka, působí to strojově