Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revision Previous revision
Last revision Both sides next revision
emohawk_lvl_one [2011/06/23 11:05]
michal.bida
emohawk_lvl_one [2011/06/23 11:17]
michal.bida
Line 63: Line 63:
  
 Číslené odpovědi: Číslené odpovědi:
-1) Jestli vam panaci pripadaji life-life +
-+
-2) Jestli vidite emoce panaku: jestli vidite, co a proc delaji. +
-+
-3) Jestli vam pripada, ze panaci reaguji spravne, jak by meli (jak by v dane situaci asi reagoval clovek) a jestli reaguji vcas. Tj. jestli treba nereaguji pozde nebo jestli neignoruji nejake podnety. +
-+
-4) Jestli vam to celkove prijde zabavne. +
-+
-5) Jestli si myslite, ze by se to dalo pouzit jako motivacni intro na nejake propagacni akci matfyzu, kde by se na tom rychle studentum vysvetlilo, co je to “autonomni agent”, co je to navigace/steering, co je to reaktivni chovani a umele emoce. +
-1 Myslím, že určitě. (Možná by se to na to mohlo něco trošku upravit, ale obecně ano.) +
-6) Obecne jakekolik komentare vitame;-)+
  
 Ovládání a vzhled (nejen připomínky, ale i to, co mi přijde dobré) Ovládání a vzhled (nejen připomínky, ale i to, co mi přijde dobré)
-1. Ohledně ovládání pomocí číselných kláves - nebere to, když se stisknou ty klávesy z NumPad (taková ta pravá část klávesnice), což mě vždycky zmate, neboť to beru jako normální číselné klávesy. +  - 1. Ohledně ovládání pomocí číselných kláves - nebere to, když se stisknou ty klávesy z NumPad (taková ta pravá část klávesnice), což mě vždycky zmate, neboť to beru jako normální číselné klávesy. 
-2. Jinak ovládání pomocí klávesnic je super. A jak tam je v UE2 vykreslená ta nápověda, to je moc hezké. +  2. Jinak ovládání pomocí klávesnic je super. A jak tam je v UE2 vykreslená ta nápověda, to je moc hezké. 
-3. Jak se jim tvoří ty bublinky kolem hlavy, tak jim není vidět na obličej. Možná že to byl i účel (páč mají stále stejný výraz), ale působí to pak nepřehledně a hůře se mi v tom vyznává. +  3. Jak se jim tvoří ty bublinky kolem hlavy, tak jim není vidět na obličej. Možná že to byl i účel (páč mají stále stejný výraz), ale působí to pak nepřehledně a hůře se mi v tom vyznává. 
-4. Je dobré, jak může člověk oddálit kameru, aby bylo vidět na ty emotikony. +  4. Je dobré, jak může člověk oddálit kameru, aby bylo vidět na ty emotikony. 
-5. Emotikony jsou (některé) moc hezké a vtipné. Nevím, jestli není problém, že se to všechno tváří anglicky, ale emotikony ne, ale to je asi fuk. +  5. Emotikony jsou (některé) moc hezké a vtipné. Nevím, jestli není problém, že se to všechno tváří anglicky, ale emotikony ne, ale to je asi fuk. 
-6. Stalo se mi, že po nějakém vtipu se panáček na docela dlouho zastavil a panenka na něj čekala, takže oba jen tak stáli. Moc nechápu, proč se to stalo. Také občas udělá někdo z nich akci sám od sebe a já moc nevím, proč. Ne, že by to vypadalo nerealisticky, ale jakožto součást hry mě to zmátlo. +  6. Stalo se mi, že po nějakém vtipu se panáček na docela dlouho zastavil a panenka na něj čekala, takže oba jen tak stáli. Moc nechápu, proč se to stalo. Také občas udělá někdo z nich akci sám od sebe a já moc nevím, proč. Ne, že by to vypadalo nerealisticky, ale jakožto součást hry mě to zmátlo. 
-7. Z hlediska pohybů mi přijde jako největší problém to (ač mě to netěší), jak se chovají divně, když se zmenší radius tak pod 150. Jak se vždycky panáček rozeběhne a zastaví. Chápu, že to je asi problém v tom steeringu a stále platí, že netuším kde, ale kdyby to stačilo po bakalářce/státnicích, tak bych se na to moc ráda ještě jednou podívala (kdybych měla třeba přístup na chvíli k celému kódu, abych si to mohla zkusit odladit přímo ve hře). Pokud tedy ještě neplánuješ to tam dodělat sám jinak. Jo - ale z hlediska té hry mi to přijde jako vážný problém. Provizorní řešení by mi přišlo dobré nastavit nějký minimální radius, třeba těch 150, do kterého se to chová rozumně. +  7. Z hlediska pohybů mi přijde jako největší problém to (ač mě to netěší), jak se chovají divně, když se zmenší radius tak pod 150. Jak se vždycky panáček rozeběhne a zastaví. Chápu, že to je asi problém v tom steeringu a stále platí, že netuším kde, ale kdyby to stačilo po bakalářce/státnicích, tak bych se na to moc ráda ještě jednou podívala (kdybych měla třeba přístup na chvíli k celému kódu, abych si to mohla zkusit odladit přímo ve hře). Pokud tedy ještě neplánuješ to tam dodělat sám jinak. Jo - ale z hlediska té hry mi to přijde jako vážný problém. Provizorní řešení by mi přišlo dobré nastavit nějký minimální radius, třeba těch 150, do kterého se to chová rozumně. 
-8. Jinak ohledně steeringu je ještě diskutabilní, zda se má snažit panáček vždy rychle přemístit na novou pozici. V nové verzi steeringů jsem mezitím ještě dodělala parametr, pomocí kterého lze v podstatě ovlivňovat, jaký vliv má tento steering a tedy i za jak dlouho se na svou pozici dostane. (Pak místo aby se rychle rozeběhl, tak tam pomalu a za delší dobu dojde.) Tedy tohle je jedna možnost, kterou by hráč potenciálně mohl měnit (myslím, že to souvisí s emocemi/povahou - tím, že to ovlivňuje, jak moc to vypadá, že se kluk "snaží", nebo že je mu to trochu jedno a pomalu za holkou dojde). Ale na druhou stranu je to možná zbytečné a je fůra jiných zajímavějších věcí, které by mohl měnit. +  8. Jinak ohledně steeringu je ještě diskutabilní, zda se má snažit panáček vždy rychle přemístit na novou pozici. V nové verzi steeringů jsem mezitím ještě dodělala parametr, pomocí kterého lze v podstatě ovlivňovat, jaký vliv má tento steering a tedy i za jak dlouho se na svou pozici dostane. (Pak místo aby se rychle rozeběhl, tak tam pomalu a za delší dobu dojde.) Tedy tohle je jedna možnost, kterou by hráč potenciálně mohl měnit (myslím, že to souvisí s emocemi/povahou - tím, že to ovlivňuje, jak moc to vypadá, že se kluk "snaží", nebo že je mu to trochu jedno a pomalu za holkou dojde). Ale na druhou stranu je to možná zbytečné a je fůra jiných zajímavějších věcí, které by mohl měnit. 
-9. Ještě ke steeringům - přijde mi fajn, jak tam teď je, že dovede panenku předběhnout, pokud mění např. pozici z back na front. A ostatní chování steeringu mi přišlo také snad ok. +  9. Ještě ke steeringům - přijde mi fajn, jak tam teď je, že dovede panenku předběhnout, pokud mění např. pozici z back na front. A ostatní chování steeringu mi přišlo také snad ok. 
-10. Když má člověk menší obrazovku, tak se překrývá text (názvy akcí apod.) se zbytkem (emotikony, postavičky) a je to nepřehledné a moc není vidět, co se děje. +  10. Když má člověk menší obrazovku, tak se překrývá text (názvy akcí apod.) se zbytkem (emotikony, postavičky) a je to nepřehledné a moc není vidět, co se děje. 
-11. Je to hrozně krátké - vždycky než si stihnu vyzkoušet všechno, co by mě zajímalo, tak už jsou u kina... ;) :-)+  11. Je to hrozně krátké - vždycky než si stihnu vyzkoušet všechno, co by mě zajímalo, tak už jsou u kina... ;) :-)
  
 Hra Hra
-1. Když jsem se na to jen tak vzdáleně dívala a pozorovala, co dělají, tak mi to přišlo hezké a i zábavné. V několika "akcích" vypadají tak reálně, až jsem se musela usmívat. Také mi přišlo dobré, jak třeba panáček někdy sám od sebe ustoupil, když do něj panenka mlátila apod. +  - 1. Když jsem se na to jen tak vzdáleně dívala a pozorovala, co dělají, tak mi to přišlo hezké a i zábavné. V několika "akcích" vypadají tak reálně, až jsem se musela usmívat. Také mi přišlo dobré, jak třeba panáček někdy sám od sebe ustoupil, když do něj panenka mlátila apod. 
-2. Ale "pravidla hry" mi přišla trochu zvláštní. Ta možnost dělat negativní akce (či případně divná chůze, která panenku asi také štve) je příliš silná. Tím myslím, že je jednudochý algoritmus dělat dokolečka negativní akce - a tím by se měli zaručeně rozejít (nevím, jestli to tak tedy opravdu funguje, ale přijde mi, že by to tak mělo být). Nevím, kolik je tam možností, jak může člověk vymyslet něco zajímavého, pomocí čeho také vyhraje. Ale třeba to, že když do panenky panáček vráží, tak ji to štve, to mi přijde dobré. +  2. Ale "pravidla hry" mi přišla trochu zvláštní. Ta možnost dělat negativní akce (či případně divná chůze, která panenku asi také štve) je příliš silná. Tím myslím, že je jednudochý algoritmus dělat dokolečka negativní akce - a tím by se měli zaručeně rozejít (nevím, jestli to tak tedy opravdu funguje, ale přijde mi, že by to tak mělo být). Nevím, kolik je tam možností, jak může člověk vymyslet něco zajímavého, pomocí čeho také vyhraje. Ale třeba to, že když do panenky panáček vráží, tak ji to štve, to mi přijde dobré. 
-3. Ale předpokládám, že to, co máš hotové (architektura s emocemi) by šlo rozšiřovat na složitější úkoly, jiné průchody městem, možnost ovlivňovat trasu panenky apod. a pak by to podle mne mohlo být zajímavé. +  3. Ale předpokládám, že to, co máš hotové (architektura s emocemi) by šlo rozšiřovat na složitější úkoly, jiné průchody městem, možnost ovlivňovat trasu panenky apod. a pak by to podle mne mohlo být zajímavé. 
-4. Já se ve hrách moc nevyznám, ale přijde mi to opravdu originální - nikdy jsem o ničem podobném neslyšela - a už to je podle mne super.+  4. Já se ve hrách moc nevyznám, ale přijde mi to opravdu originální - nikdy jsem o ničem podobném neslyšela - a už to je podle mne super.
  
  
emohawk_lvl_one.txt · Last modified: 2011/06/23 11:49 by michal.bida