Differences
This shows you the differences between two versions of the page.
Next revision | Previous revision Last revision Both sides next revision | ||
emohawk_lvl_one [2011/06/23 11:03] michal.bida created |
emohawk_lvl_one [2011/06/23 11:17] michal.bida |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
====== TODO ====== | ====== TODO ====== | ||
+ | ===== Jakub T. ===== | ||
+ | Ahoj, | ||
+ | |||
+ | nejdřív obecné poznámky, pak napíšu ty konkrétní škály: | ||
+ | Celkově mi to přijde pěkné, jako hra zatím ne až tak super (taky není divu, je-li to testovací úroveň), na druhou stranu se mi zdá, že k dost dobré hře tomu chybí málo. | ||
+ | Výhrady: | ||
+ | |||
+ | Obecně - moc jsem zpočátku netušil co, a hlavně proč se děje - co jsou barvy nad panáčky, jak zhruba budou postavy reagovat atd. Jedna věc je realita, kde to člověk odhadne, ale u hry ví, že to je omezení. Připadal jsem si zpočátku trochu jako člověk, co neví nic o podmiňování a má naučit psa podávat pac v té flashové simulaci. Tj. tady by byl fajn nějaký úvod, který by aspoň zhruba vymezil možnosti (klidně jako tutoriálová " | ||
+ | Postavy někdy reagují vcelku zpožděně, | ||
+ | |||
+ | Nevím k čemu jsou ty pohyby a udávání vzdálenosti - nepřišlo mi, že by to mělo až tak vliv na dění. | ||
+ | |||
+ | Pak, zdálo se mi, že triviální řešení, pořád holku posílat někam, funguje. Asi by bylo fajn, aby k úspěšnému vyřešení bylo třeba nějaké rozumné mozkové aktivity :-) Např - za opakované používání akcí by se platilo body, kterých by hráč měl omezeně. Když by holku moc posílal někam, vyčerpal by za to body a prohrál by. Musel by vymyslet, jak ji naštvat chytřeji a rafinovaněji. Výhoda tohohle přístupu i je, že by se pak hráči mezi sebou mohli poměřovat pomocí bodů, se kterými tu kterou misi dohráli atp. - to myslím je dost velké lákadlo. | ||
+ | |||
+ | Jsou tam 2 typy divné chůze a 2 typy negativní akce - ale nelze si vybrat - proč? Chtěl jsem holčinu poslat někam a on chlápek začal s Blame... | ||
+ | |||
+ | Bylo by fajn mít víc úrovní... ale to je asi jasné. | ||
+ | |||
+ | Ovládání spíš než " | ||
+ | |||
+ | Někdy se překrývaly emotikony. Poloprůhlednost by mohla pomoci. | ||
+ | |||
+ | No, to tedy byly výhrady - hlavně to prosím neber nijak negativně, jen se snažím prospět :-) | ||
+ | Ty škály: | ||
+ | > >> 1) Jestli vam panaci pripadaji life-life | ||
+ | > >> (vse na skale 1 .. 5, jako ve skole, 1 = nejlepsi; 5 = nejhorsi) | ||
+ | 3 (life-like bez zvuků a detailů jde jen těžko, tj. na použité prostředky mi to přišlo velmi slušné - hlavně ten nehráč. Hráčova postava se může chovat pitomě, ale to je problém hráče, ne hry). | ||
+ | > >> 2) Jestli vidite emoce panaku: jestli vidite, co a proc delaji. | ||
+ | 3 (vidím jo, proč vidím někdy taky, někdy moc ne) | ||
+ | > >> 3) Jestli vam pripada, ze panaci reaguji spravne, jak by meli (jak by | ||
+ | > >> v dane situaci asi reagoval clovek) a jestli reaguji vcas. Tj. jestli | ||
+ | > >> treba nereaguji pozde nebo jestli neignoruji nejake podnety. | ||
+ | 3 (=neumím říci - často jsem pořádně nevěděl, jak reagují. Ale spíš mi přišlo, že reakce dobré - tj. 2, ale reagovali trochu pozdě, někdy, tj. 4; celkem tedy 3). | ||
+ | > >> 4) Jestli vam to celkove prijde zabavne. | ||
+ | 3 (je to krátké, hodně ukázkové. Ale kdyby byly zajímavé úrovně, kde by hráč musel něco vymýšlet a třeba optimalizovat ty body, což by snad byla práce spíš myšlenková, | ||
+ | > >> 5) Jestli si myslite, ze by se to dalo pouzit jako motivacni intro na | ||
+ | > >> nejake propagacni akci matfyzu, kde by se na tom rychle studentum | ||
+ | > >> vysvetlilo, co je to “autonomni agent”, co je to navigace/ | ||
+ | > >> je to reaktivni chovani a umele emoce. | ||
+ | |||
+ | 1 | ||
+ | |||
+ | > >> 6) Obecne jakekolik komentare vitame;-) | ||
+ | |||
+ | Viz počátek. | ||
+ | |||
+ | > >> Berte pls v potaz, ze to neni a nebude AAA titul, tzn. feedback typu | ||
+ | > >> “nemaj lipsing” neni zrovna konstruktivni; | ||
+ | > >> Tzn. napr. v 6 muzete rozdelit technicke problemy a la pada to/zasaklo | ||
+ | > >> se mi to a konceptualni. | ||
+ | |||
+ | Měj se! | ||
+ | Jakub | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ===== Marketa ===== | ||
+ | Ahoj, | ||
+ | |||
+ | moc se omlouvám, že to posílám až teď - nejdříve jsem to nestíhala a pak se mi to poměrně dlouho stahovalo... Doufám, že to neposílám příliš pozdě. Zde jsou mé odpovědi: | ||
+ | |||
+ | Report Emohawk Game | ||
+ | |||
+ | Číslené odpovědi: | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Ovládání a vzhled (nejen připomínky, | ||
+ | - 1. Ohledně ovládání pomocí číselných kláves - nebere to, když se stisknou ty klávesy z NumPad (taková ta pravá část klávesnice), | ||
+ | - 2. Jinak ovládání pomocí klávesnic je super. A jak tam je v UE2 vykreslená ta nápověda, to je moc hezké. | ||
+ | - 3. Jak se jim tvoří ty bublinky kolem hlavy, tak jim není vidět na obličej. Možná že to byl i účel (páč mají stále stejný výraz), ale působí to pak nepřehledně a hůře se mi v tom vyznává. | ||
+ | - 4. Je dobré, jak může člověk oddálit kameru, aby bylo vidět na ty emotikony. | ||
+ | - 5. Emotikony jsou (některé) moc hezké a vtipné. Nevím, jestli není problém, že se to všechno tváří anglicky, ale emotikony ne, ale to je asi fuk. | ||
+ | - 6. Stalo se mi, že po nějakém vtipu se panáček na docela dlouho zastavil a panenka na něj čekala, takže oba jen tak stáli. Moc nechápu, proč se to stalo. Také občas udělá někdo z nich akci sám od sebe a já moc nevím, proč. Ne, že by to vypadalo nerealisticky, | ||
+ | - 7. Z hlediska pohybů mi přijde jako největší problém to (ač mě to netěší), jak se chovají divně, když se zmenší radius tak pod 150. Jak se vždycky panáček rozeběhne a zastaví. Chápu, že to je asi problém v tom steeringu a stále platí, že netuším kde, ale kdyby to stačilo po bakalářce/ | ||
+ | - 8. Jinak ohledně steeringu je ještě diskutabilní, | ||
+ | - 9. Ještě ke steeringům - přijde mi fajn, jak tam teď je, že dovede panenku předběhnout, | ||
+ | - 10. Když má člověk menší obrazovku, tak se překrývá text (názvy akcí apod.) se zbytkem (emotikony, postavičky) a je to nepřehledné a moc není vidět, co se děje. | ||
+ | - 11. Je to hrozně krátké - vždycky než si stihnu vyzkoušet všechno, co by mě zajímalo, tak už jsou u kina... ;) :-) | ||
+ | |||
+ | Hra | ||
+ | - 1. Když jsem se na to jen tak vzdáleně dívala a pozorovala, co dělají, tak mi to přišlo hezké a i zábavné. V několika " | ||
+ | - 2. Ale " | ||
+ | - 3. Ale předpokládám, | ||
+ | - 4. Já se ve hrách moc nevyznám, ale přijde mi to opravdu originální - nikdy jsem o ničem podobném neslyšela - a už to je podle mne super. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ===== Ruda ===== | ||
Pár postřehu: | Pár postřehu: |