Differences
This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revision Previous revision Next revision | Previous revision Last revision Both sides next revision | ||
emohawk_lvl_one [2011/06/23 11:04] michal.bida |
emohawk_lvl_one [2011/06/23 11:17] michal.bida |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
====== TODO ====== | ====== TODO ====== | ||
- | ===== Jakub + Marketa ===== | + | ===== Jakub T. ===== |
+ | Ahoj, | ||
+ | |||
+ | nejdřív obecné poznámky, pak napíšu ty konkrétní škály: | ||
+ | Celkově mi to přijde pěkné, jako hra zatím ne až tak super (taky není divu, je-li to testovací úroveň), na druhou stranu se mi zdá, že k dost dobré hře tomu chybí málo. | ||
+ | Výhrady: | ||
+ | |||
+ | Obecně - moc jsem zpočátku netušil co, a hlavně proč se děje - co jsou barvy nad panáčky, jak zhruba budou postavy reagovat atd. Jedna věc je realita, kde to člověk odhadne, ale u hry ví, že to je omezení. Připadal jsem si zpočátku trochu jako člověk, co neví nic o podmiňování a má naučit psa podávat pac v té flashové simulaci. Tj. tady by byl fajn nějaký úvod, který by aspoň zhruba vymezil možnosti (klidně jako tutoriálová " | ||
+ | Postavy někdy reagují vcelku zpožděně, | ||
+ | |||
+ | Nevím k čemu jsou ty pohyby a udávání vzdálenosti - nepřišlo mi, že by to mělo až tak vliv na dění. | ||
+ | |||
+ | Pak, zdálo se mi, že triviální řešení, pořád holku posílat někam, funguje. Asi by bylo fajn, aby k úspěšnému vyřešení bylo třeba nějaké rozumné mozkové aktivity :-) Např - za opakované používání akcí by se platilo body, kterých by hráč měl omezeně. Když by holku moc posílal někam, vyčerpal by za to body a prohrál by. Musel by vymyslet, jak ji naštvat chytřeji a rafinovaněji. Výhoda tohohle přístupu i je, že by se pak hráči mezi sebou mohli poměřovat pomocí bodů, se kterými tu kterou misi dohráli atp. - to myslím je dost velké lákadlo. | ||
+ | |||
+ | Jsou tam 2 typy divné chůze a 2 typy negativní akce - ale nelze si vybrat - proč? Chtěl jsem holčinu poslat někam a on chlápek začal s Blame... | ||
+ | |||
+ | Bylo by fajn mít víc úrovní... ale to je asi jasné. | ||
+ | |||
+ | Ovládání spíš než " | ||
+ | |||
+ | Někdy se překrývaly emotikony. Poloprůhlednost by mohla pomoci. | ||
+ | |||
+ | No, to tedy byly výhrady - hlavně to prosím neber nijak negativně, jen se snažím prospět :-) | ||
+ | Ty škály: | ||
+ | > >> 1) Jestli vam panaci pripadaji life-life | ||
+ | > >> (vse na skale 1 .. 5, jako ve skole, 1 = nejlepsi; 5 = nejhorsi) | ||
+ | 3 (life-like bez zvuků a detailů jde jen těžko, tj. na použité prostředky mi to přišlo velmi slušné - hlavně ten nehráč. Hráčova postava se může chovat pitomě, ale to je problém hráče, ne hry). | ||
+ | > >> 2) Jestli vidite emoce panaku: jestli vidite, co a proc delaji. | ||
+ | 3 (vidím jo, proč vidím někdy taky, někdy moc ne) | ||
+ | > >> 3) Jestli vam pripada, ze panaci reaguji spravne, jak by meli (jak by | ||
+ | > >> v dane situaci asi reagoval clovek) a jestli reaguji vcas. Tj. jestli | ||
+ | > >> treba nereaguji pozde nebo jestli neignoruji nejake podnety. | ||
+ | 3 (=neumím říci - často jsem pořádně nevěděl, jak reagují. Ale spíš mi přišlo, že reakce dobré - tj. 2, ale reagovali trochu pozdě, někdy, tj. 4; celkem tedy 3). | ||
+ | > >> 4) Jestli vam to celkove prijde zabavne. | ||
+ | 3 (je to krátké, hodně ukázkové. Ale kdyby byly zajímavé úrovně, kde by hráč musel něco vymýšlet a třeba optimalizovat ty body, což by snad byla práce spíš myšlenková, | ||
+ | > >> 5) Jestli si myslite, ze by se to dalo pouzit jako motivacni intro na | ||
+ | > >> nejake propagacni akci matfyzu, kde by se na tom rychle studentum | ||
+ | > >> vysvetlilo, co je to “autonomni agent”, co je to navigace/ | ||
+ | > >> je to reaktivni chovani a umele emoce. | ||
+ | |||
+ | 1 | ||
+ | |||
+ | > >> 6) Obecne jakekolik komentare vitame;-) | ||
+ | |||
+ | Viz počátek. | ||
+ | |||
+ | > >> Berte pls v potaz, ze to neni a nebude AAA titul, tzn. feedback typu | ||
+ | > >> “nemaj lipsing” neni zrovna konstruktivni; | ||
+ | > >> Tzn. napr. v 6 muzete rozdelit technicke problemy a la pada to/ | ||
+ | > >> se mi to a konceptualni. | ||
+ | |||
+ | Měj se! | ||
+ | Jakub | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ===== Marketa ===== | ||
Ahoj, | Ahoj, | ||
Line 8: | Line 63: | ||
Číslené odpovědi: | Číslené odpovědi: | ||
- | 1) Jestli vam panaci pripadaji life-life | + | |
- | 1 | + | |
- | 2) Jestli vidite emoce panaku: jestli vidite, co a proc delaji. | + | |
- | 2 | + | |
- | 3) Jestli vam pripada, ze panaci reaguji spravne, jak by meli (jak by v dane situaci asi reagoval clovek) a jestli reaguji vcas. Tj. jestli treba nereaguji pozde nebo jestli neignoruji nejake podnety. | + | |
- | 1 | + | |
- | 4) Jestli vam to celkove prijde zabavne. | + | |
- | 3 | + | |
- | 5) Jestli si myslite, ze by se to dalo pouzit jako motivacni intro na nejake propagacni akci matfyzu, kde by se na tom rychle studentum vysvetlilo, co je to “autonomni agent”, co je to navigace/ | + | |
- | 1 Myslím, že určitě. (Možná by se to na to mohlo něco trošku upravit, ale obecně ano.) | + | |
- | 6) Obecne jakekolik komentare vitame;-) | + | |
Ovládání a vzhled (nejen připomínky, | Ovládání a vzhled (nejen připomínky, | ||
- | 1. Ohledně ovládání pomocí číselných kláves - nebere to, když se stisknou ty klávesy z NumPad (taková ta pravá část klávesnice), | + | - 1. Ohledně ovládání pomocí číselných kláves - nebere to, když se stisknou ty klávesy z NumPad (taková ta pravá část klávesnice), |
- | 2. Jinak ovládání pomocí klávesnic je super. A jak tam je v UE2 vykreslená ta nápověda, to je moc hezké. | + | |
- | 3. Jak se jim tvoří ty bublinky kolem hlavy, tak jim není vidět na obličej. Možná že to byl i účel (páč mají stále stejný výraz), ale působí to pak nepřehledně a hůře se mi v tom vyznává. | + | |
- | 4. Je dobré, jak může člověk oddálit kameru, aby bylo vidět na ty emotikony. | + | |
- | 5. Emotikony jsou (některé) moc hezké a vtipné. Nevím, jestli není problém, že se to všechno tváří anglicky, ale emotikony ne, ale to je asi fuk. | + | |
- | 6. Stalo se mi, že po nějakém vtipu se panáček na docela dlouho zastavil a panenka na něj čekala, takže oba jen tak stáli. Moc nechápu, proč se to stalo. Také občas udělá někdo z nich akci sám od sebe a já moc nevím, proč. Ne, že by to vypadalo nerealisticky, | + | |
- | 7. Z hlediska pohybů mi přijde jako největší problém to (ač mě to netěší), jak se chovají divně, když se zmenší radius tak pod 150. Jak se vždycky panáček rozeběhne a zastaví. Chápu, že to je asi problém v tom steeringu a stále platí, že netuším kde, ale kdyby to stačilo po bakalářce/ | + | |
- | 8. Jinak ohledně steeringu je ještě diskutabilní, | + | |
- | 9. Ještě ke steeringům - přijde mi fajn, jak tam teď je, že dovede panenku předběhnout, | + | |
- | 10. Když má člověk menší obrazovku, tak se překrývá text (názvy akcí apod.) se zbytkem (emotikony, postavičky) a je to nepřehledné a moc není vidět, co se děje. | + | |
- | 11. Je to hrozně krátké - vždycky než si stihnu vyzkoušet všechno, co by mě zajímalo, tak už jsou u kina... ;) :-) | + | |
Hra | Hra | ||
- | 1. Když jsem se na to jen tak vzdáleně dívala a pozorovala, co dělají, tak mi to přišlo hezké a i zábavné. V několika " | + | - 1. Když jsem se na to jen tak vzdáleně dívala a pozorovala, co dělají, tak mi to přišlo hezké a i zábavné. V několika " |
- | 2. Ale " | + | |
- | 3. Ale předpokládám, | + | |
- | 4. Já se ve hrách moc nevyznám, ale přijde mi to opravdu originální - nikdy jsem o ničem podobném neslyšela - a už to je podle mne super. | + | |